Friday, January 17, 2014

Geri dönüşüm kutusu

Barış Manço'nun 7'den 7'mişe programına çok katılmak istiyordum. Öyle ki, büyümeyi bekliyordum katılmak için. Daha oraya katılabilecek kadar büyümemiştim. İzliyordum, çok hoşuma gidiyordu. Büyüyünce katılacağım diyordum kendi kendime.. düşünüyordum 'acaba hangi şarkıyı söylesem?'.. ama daha küçüktüm, dediğim gibi. 
Sonra bi baktım, artık çok geç kalmışım. O program için biraz fazla büyümüşüm. Çocukların hepsi benden küçük. Artık gidemem. 
Ne eksik, ne fazla. Tamamen böyleydi yaşadığım şey. Daha erken olduğunu düşünürken, geç kalabiliyorsun hayatta bazı şeyler için.. 've artık çok geç' cümlesi içinse bir geri dönüşüm kutusu yapılamıyor ne yazık ki.. 

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...