Wednesday, December 25, 2013

Tarihte bir ilk: Ananası evde kesmek

Evet, erkek arkadaşımın ve ev arkadaşımın tepkisi aynıydı: 'neden markette kestirmedin? Kendin kesemezsin, zordur.'

Canım ananas istedi ve yine marketin kesme makinesi bozuktu. Tam uzaklaşıyordum ki hayallerimin meyvesinin yanından, dedim ki kendi kendime 'kızım Deniz! sen nelerin üstesinden geldin, bir ananası mı yenemeyeceksin?'. Bu anlık gazla aldım ananası, geldim eve. Biz nasıl bir çağız ki, ananası nasıl keseceğimizi bir videodan öğrenebiliyoruz.Neyse, yazdım arama motoruna, çıktı video. Kestim tarif ettiği gibi. 5 dk sürmedi. Alnım ak çıktım bu savaştan da.

Herkese de tavsiye ediyorum, meğer ananasa karşı çok önyargılıymışız, bir dahakine marketteki amcanın ananasınızı taciz etmesine izin vermeyin, kendiniz kesin ;) yapabilirsiniz.

Dipnot: Ananasla beni 26 yaşımda tanıştıran Cem Cengiz'dir, bunu da tarihe not düşelim. Hatta bu harika meyve ile bu kadar geç tanışmamın sitemini anneme etmişliğim vardır, fakat annem de 60 yaşında tanıştı kendisiyle.

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...