Friday, April 27, 2012

kuyruklu yalan

Kuyruklu yalanım var isteyene..
İnsanları bu kez şöyle ikiye ayıralım (onlar alıştılar zaten ikiye ayrılmaya devamlı) yalan söyleyebilenler ve söyleyemeyenler. Ben ikinci grupta olduğumdan kuyruklu yalanla başa çıkamayacağımı tahmin edersiniz. Zaten küçüklükten belliydi. Saçma yalanlarımdan, inanılamayacak kadar saçma oluyorlardı genelde. Ve babam da hemen yakalıyordu tabi. Bir keresinde adamın birinin üzerine suç atmıştım da babam şöyle demişti; bak kızım ben şimdi giderim o adamı vururum, beni hapse atarlar, sizi çocuk esirgeme kurumuna verirler, annen de yalnız kalır. Annenin yalnız kalmasını istemiyorsan doğruyu söyle !
Böhüüüü tabiki istemiyorum yalnız kalmasınııııı! yalan söylediiim.
Neyse çocukkendi bunlar, ama bu şu an bir kuyruklu yalanım olmadığını göstermez, yalanımın olması da büyümediğimi.

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...