Friday, October 14, 2011

Başlangıç

Kötü hissetmiştim. Yazmak istememiştim. Dahası yazdıklarımın bir önemi olmadığını düşünmüştüm. Ve sonra farkettim ki başka bir insanın beynini okumaya çalışıyorum daha kendiminkini bile anlamazken. Üzerine de ahkam kesip tepkimi koyuyorum ve ne yapıyorum blogumu kapatıyorum. Ben? beni tanıyan bilir. Okumayı severim. Gece, gündüz, yolda, durakta, cafede, orda, burda.. Kitap okumak için zaman bulamayan insanları anlayamam ( ben de gayet yoğun çalışıyorum) ve okumak, belli bir oranın üzerinde okumak, insanda yazma iç güdüsü doğuruyor. Sadece bu da değil. Gördüklerine başka bir gözle bakma ve yaşadıklarını hikayeleştirme gücünü ve yaratıcılığını da sana tanıyor. Yani okumanın ardından doğal bir yolla yazma dürtüsü geliyor.. Hele bir de yeniyse herşey. Hele bir de yalnızsan.
Şimdi yeni bir başlangıç zamanı.
Yeni bir şehir.
Yeni bir iş.
Yeni bir ev.
Bu kadar yenilik yeter:)
Benim için 'dua edin' diyemem, ama 'yolun açık olsun' diyebilirsiniz..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...