Wednesday, July 20, 2011

:)


Ortaokuldan hatırlıyorum onu. Okulun ilk günüydü. İsimlerimiz okundu okul bahçesinde ve "bunlar..." dendi "...şu sınıfa gidecekler". Ben de o grubun içindeydim. Şaşkındım tabi ki. Hakkari den Muğla'ya gelmiştik. Hayatımda ikinci kez okulum değişmişti. İşte en çok da bu yüzden şaşkındım ya. Ben de bizim sınıftan emin olduğum birinin peşine takıldım. Küt sarı saçlıydı ve kafasında kalın beyaz bir saç bandı vardı. Sanki yıllardan beri bu okuldaymışcasına kendinden emin sınıfa kadar yürüdü ve en öne oturdu ben de onun arkasına. Yıl.. hesaplarsam..hımm.. 1995..
bazı arkadaşlarınızla karşılaştığınız ilk anlar aklınızda kalır.. bu da aklımda kalmış anlardan biri.. birlikte okuduk sonra orta okulu ve liseyi ve üniversiteyi.. ev arkadaşı da olduk, yol arkadaşı da.. 16 yıl geçmiş.. zaman dediğimiz şey düşündüğümden daha genişmiş..
o artık amerikada yaşıyor ama olsun. bazı insanlarla samimiyeti hissetmekte sorun yaşamazsınız.. yılların da bir önemi olmaz, yolların da..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...