Friday, February 11, 2011

Babama ve Cem'e

Bir babayla kızın yaşayabileceği en zor anlardan biridir, babanıza ilk kez sevgilinizden bahsetmek.. Ona artık hayatında başka bir erkeğin daha olduğunu ve o erkeğin kim olduğunu anlatmak.. biraz tedirgin, biraz korkak.. babanın gözlerinden anlam çıkarmaya ve anlamaya çalışarak.. o an hangi taraf daha zor bir an yaşar bilemiyorum ama babama hayatımda şu an ikinci sıradaki en önemli erkekten bahsetmek hiç kolay değildi.. çünkü onun için çocuktum ben daha ve hala öyleyim hatta.. 26 yıl yaşamış olmanız, onun çocuğu olmadığınızı göstermiyor.. geçen sene doğumgünümden sonra şöyle demişti babam "tamam işte şimdi benim için ancak 14 oldu yaşın" :) Doktorlardan kaçıp arkasına saklanacağınız bir duvardı babanız çocukken.. elinizi hiç bırakmayacağına emin olduğunuz bir adam.. size 10 toplu dondurma alan bir kahraman.. gecenin bi yarısında, artık bütün gün ne düşündüyse, kalkıp size uzun bir mesaj yazan bir baba.. "(...)kızımın yaşamına burnumu sokarsam güven bunalımı ortaya çıkar(...)"
işte o en zor ama en önemli anlardan birini ardımda bıraktım ben.. gayet sakince ve mutlu bir şekilde.. bunun için teşekkür etmeliyim hayatımdaki iki önemli erkeğe..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...