Friday, December 3, 2010

kendimden biliyorum

Şimdi 4 diş fırçası.. 4 ev yazımı okudum da.. Eskişehir'deki evim tüttü burnumda.. Evim? Ortada bir ev yok artık.. Eskişehir'deki ev kapandı.. Darıca'da bir ev var yaşadığım.. ama sanki o evde benden başka biri yaşıyor gibi. Yani ben oraya sanki emanet olarak konmuşum. Bir durakmış o ev, ben 5 aydır tren gelsin diye bekliyorum. Bir trende bu kadar rötar yapmaz ki canım ! İşten çıkıp eve gittiğinizde garip bir koku geliyorsa burnunuza, ama her gün, sanki o evde sizden başkası yaşıyor gibi.. Eğer 5 ay geçirmenize rağmen sinmediyse kokunuz eve.. O ev sizin değildir. Bunun ardından düşünüyorsanız eğer hangi eve kokum sindi diye? hangi ev aslında sizin eviniz.. ve bir cevabınız yoksa buna.. soruyu soran da başkası değil aslında.. kendi kendinize dahi verebileceğiniz bir cevap yoksa ortada.. 26 yaşındaysanız eğer. kocaman bir yalnızlığın ortasında.. ki 'kocamanlığı' sadece onun ortasında dururken anlaşılabilen.. o yüzden her defasında 'ben orda yalnızım' desenizde sevdiklerinize, onların canını sıkmaktan başka bir işe yaramadığınızı hatırlatıyorsanız kendinize.. ve artık o yalnızlığa direnmeye çalışıp, ardından da ' ben yalnızım aslında burda' dememek için sıkıyorsanız kendinizi.. ve hayatınızla ilgili bu kadar sorun tespiti yapabiliyorsanız fakat çözüm üretemiyorsanız ya da çözümler gayet açıkken yaklaşamıyorsanız herhangi birine.. korktuğunuzdandır.. eminim. kendimden biliyorum ..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...