Thursday, December 16, 2010

:*

Yapmak zorunda olduğum bir şey varsa eğer ve benim içimden yapmak gelmiyorsa.. Ders çalışmak gibi.. Oturup duruyorsam masa başında.. Zaten sıkıcı olan bir durumu daha da sıkıcı bir hale getirmişsem yani kendi kendime . Başarılıysam bu konuda cidden. Belirli büyük ve zor işlerle karşılaştırdığımda çok basit gelecekse bu şey bana ama ben bilerek ve de isteyerek onu daha kolay ve küçük şeylerle karşılaştırıp gözümde büyüttüysem.. Ki ben yaparım böyle arada.. Siz de yapıyorsunuz biliyorum arada.. hatta bu yazının yazılmasına vesile olan kişi şu an bunu yapmakta:) Yani vardır böyle atsan atılmaz satsan satılmaz işler. Ne 'amaan..' diyip düşünmeden yapabilirsin ki çünkü hayatın boyunca hiç o kadar umursamaz bir insan olmamamışsındır. Ne de bi hevesle, bir şey öğrenmek adına okumaya çalışırsın önündekini çünkü o bakış açısından çoook uzaklaşmışsındır.
O değilde.. sen en iyisi.. bi kahve yap hayatım kendine şimdi.. şöyle 'şekersiz' 'sütsüz' .. dumanı üstünde.. koy masanın köşesine .. istersen ama bak 'istersen' bir tane sigara yak hayatım.. güzel bir müzik aç dicem.. ama bilmiyorum aslında müzikle çalışabilir misin.. bak ne kadar basit bir şeyi bilmiyorum.. senin hakkında.. daha öğrenmem gereken çok şey var :) o yüzden yine 'istersen' müzik aç.. ve önündeki kağıda kitaba nefretle bakma daha fazla.. sanki yarın birileri o kitabın içindeki konudan konuşacakmış gibi, sanki yarın öylesine bi arkadaş ortamında tam da o kitabın içindeki konu geçecekmiş gibi, tamamen tesadüf yani senin de baya bilgin ve hatta fikrin var o konuda:) gibi.. hayatım.. Yani sanki sırf bilmek istediğin için okuyormuşsun gibi bakarsan önündekine.. yanındaki kahvede buna yardımcı olur eminim.. yoksa kahvenin tek görevi iç ısıtmak, uyku kaçırmak değildir.. eminim yani.. psikolojik destektir aynı zamanda:)
ben böyle daha uzatırım hayatım.. senin için .. keyfin için..
sen kahveni iç şimdi, bir yandan da oku hayatım.. çünkü yarın akşam kahveni içerken okuyamayabilirsin, meşgul olabilirsin ;)
kolay gelsin..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...