Tuesday, July 20, 2010

:*


'en güzel şeyler, beklenmedik anlarda olur.' cümlesini nerden okudum bilmiyorum ama okuduktan sonra çok inandım, döndüm baktım dikiz aynamdan geçmişime, tam da öyle olmuştu hep, ama hep. Ben kendi halimde işimde gücümde iken olmuştu güzel şeyler.. ve yine aynı şekilde, hiç beklenmedik bir anda, ordan oraya taşırken bardakları terasta, birden gördüm seni, uzun zaman sonra ilk kez, selam vermeli dedim içimden, bir de saçları kısa ne güzel olmuş dedim, kısa da konuşmak olmaz ki şimdi bi boşluk bulmalı iki çift laf etmek için diye düşündüm.. senin aklından seni tanıyamamış olma ihtimalim geçerken .. sonraki günler her defasında benim çalıştığım katta oturmanı bile 'yanlış' anlamazken ben..
.. şimdi kısa kısa görüntüler geliyor gözümün önüne, sana dair.. hayal meyal.. çok garip.. böyle olmasının bir nedeni olmalı, ya da geçmişte olmamasının.. hayattan daha fazla almaya ihtiyacımız vardı belki birbirimize yetmek için..kendimize bile yetemiyorduk belki de.. biz de üstümüze düşeni yaptık zaten, biriktirdik hayatı, hayattan aldıkladımızı.. şimdi anlatacak çok şeyimiz var birbirimize, biz dinlemek istediğimiz sürece..

1 comment:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...