Saturday, May 29, 2010

kedi

Bir insanı üzmek demek onun gözlerindeki anlık pırıltıyı söndürmek demek'miş' dün gece anladım. Şehrin ışıkları insanın içine işlediği gibi üstüne üstüne de gelebilir'miş'. Kendini bir diziye kaptırıp, sanki o senaryodaki rolünü oynamak zorundaymış gibi hissetmemek gerekiyor'muş.'
Dün eve dönerken beyaz bir kedi gördüm, sevdim, ona orda beklemesini, süt alıp geleceğimi söyledim. Aldım. Geldim. Yoktu. Gitmişti. O da beni ekti. Birden keyifsizleştim. Gözlerimdeki parlaklık gitti.

ps. xlarge grubuna 6:45 sahnesi dar gelmiş.

2 comments:

Kupakızı said...

belki önceden verilmiş bi sözü vardı,belki de bekledi bekledi ve senin o sütü daha aç bi kediye verip mutlu olabileceğini düşündü.. çünkü aç kediler hep vardır ;)
insan başkaları tarafından üzülmez bence insan kendi kendini üzer..

ayniharflerlefarklicumleler said...

:) hım o zaman kendi kendimi mutlu da etsem iyi olacak :)
teşekkür ederim

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...