Wednesday, May 19, 2010

"do we need distance to get closer?" C.B.

Bu çılgınlığın bir gün sonu gelmeli diye düşünüyorum. Bir şeyler sona ermeli ki ben de durabiliyim. Öbür türlü duramadığımı, durmak için bahaneler uyduramadığımı farkettim. "Hey dostum! yeterince yorgunum, daha fazla koşamayacak kadar" repliği karşı tarafı ikna etmeye yetmiyor çünkü. Halbuki bir şeylere devam etmek hissi, zordur .. Özellikle bazen .. Albert Camus'un dediği gibi " evet bu dünyada savaş yapılabilir, aşk taklit edilebilir, hemcinsine işkence yapılabilir, gazetelerde boy gösterilebilir ya da yalnızca örgü örerken komşu çekiştirilebilir. Ama bazı hallerde devam etmek, yalnızca devam etmek insan üstü bir şeydir."

Anladım ki söyleyecek çok şeyim olduğum zaman yazamıyorum ben. Hepsini söylemekten korkuyorum sanırım. Ve ayrıca ilişkiler hakkında da konuşamadığım gibi yazamıyorum da . "Hıh, bu konularda ahkam kesmek çok kolaydır" gibi bir halim var. Halbuki değil.

ve kendi kafamda kurduğum bağlantıları hızla geçerek şu konuya gelmek istiyorum ki ; Carrie şöyle der ; sevdiklerimiz bizden uzağa gittiklerinde üzülürüz ama bizi teselli eden şey uzaklarda bir yerde sevildiğimizi bilmek ve ona sahip olmaktır. eğer şanslıysanız o kişi size bir uçak uzaklıktadır.

Şimdi yine yarın ki sınava (mikrobiyoloji) çalışıp, sunumumu (Çernobil'in etkileri) bitirip, tezimi (muhabbet kuşlarında klasik koşullanma) tamamlamak için masama dönmem gerek.


-eklesem iyi olur / arada bir okumak için pek tabi..

later that day, i got to think about the relationships:
there are those that open you up to something new and exotic,
those that are old and familiar,
those that bring up lots of questions,
those that bring you somewhere unexpected,
those that bring you far from where you started,
and those that bring you back..
but the most exciting, challenging and significant relationship of all, is the one you have with yourself..
and if you find someone to love, the you, you love....
*well, that's just fabulous..

*dinle : * Oasis - Breakfast At The Tiffany's
oku : * Tepetaklak - Eduardo Galeano

izle: *Reservation Road

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...