Sunday, February 7, 2010

boris vian & duke ellington

beni okuyan , okumaya çalışan , arada bi aklına gelip de sayfama bakan arkadaşlara sözüm ; işe başladığımdan yazamıyorum bi süre .. hatta daha çok fazla şeyi yapamıyorum .. ama sanırım bu da geçici bir süreç . insanoğlunun en önemli özelliği değil mi ki değişen durumlara direk adapte olmak .
6 gün ardarda çalıştığım bir haftanın pazar günü 'tatilini' hayal edebiliyor musunuz? . gün bitsin istemiyorum , uyumuyorum o nedenle ısrarla .
akşamüzeri bi an içime 'günlerin köpüğü- boris vian' okuma hissi ve de isteği geldi. çok uzun zamandır duyarım , düşünürüm , görürüm raflarda ama elim gitmezdi , içimden derdim zamanı gelince elim zaten gider.. Bi an toparlandım gittim esparka , onunla bir de duke ellington ın cd si var mı ona bakmaya .. çünkü iki eser daha doğrusu iki kişilik çok ilişkili --> Boris Vian & Duke Ellington
Ama ikisini de bulamadım . İçimdeki birşey satın alma içgüdüsünü sanırım gereksiz şeylerle giderdim . Ama bir tanesinden hala emin değilim , kadavra adında bir kitap .. bahsederim okudukça .. vaktim olursa.. bir de buraya hatırlatma mesajı yazıyorum ---> yagmurun dediği kitabı al , ekşiden baktın ilginçmiş ---> aşırı gürültülü ve inanılmaz yakın .

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...