Monday, January 4, 2010

i dont like cricket , cause i love it ! :)


Teoman'ın bir şarkı sözüyle başlamak lazım bu kez .. " boşver beni mühim değilim / bu onun hikayesi .."


Oliver (Broom) İngiltere 'den Türkiye ye bisikletle geldi ve burdan Avustralya'ya gitmeyi planlıyor. 'bisikletle' kısmını tekrarlamak da fayda var. 2 aydır bisikletle yolculuk yapan Oliver'ın bizde geçirdiği 5 gün boyunca en çok konuşulan konu tabi ki yaptığı yolculuktu . Bunu neden yaptığı , amaçları , harcadığı enerji , para , zaman , tanıdığı yeni insanlar , kültürler , insanların onu anlamaması , onun insanları anlamaması vb.
Oliver ın henüz gelmediği haftasonunda ben de kampa gitmeyi planlamıştım . Fakat sabah kalktığımda boğazım biraz şişmişti. ve vazgeçtim . Ardından Oliver gelip , bana iki aydır bisikletle yolculuk yaptığını söylediğinde sınırlarımın ne kadar dar olduğunu farkettim .
Evet böylesine tehlikeli ama bir yandan da macera dolu yolculuğa çıkmanın farklı sebepleri vardır. Ve eminim hepsi iyi sebepler değildir. Örneğin bişeylerden kaçmak için bu yol seçilebilir , ya da eğer kişi sorunsuz ve mutlu bir hayat yaşıyorsa bulunduğu yerde o zaman bu yolculuğa çıkmaz. Fakat ben Oliver 'ı bildiğim iyi yönleriyle kendime örnek almayı ve hatırlamayı yeğliyorum .
Onun gösterdiği cesareti hayatım boyunca gösterebileceğimi sanmıyorum . Ama bundan sonra alacağım kararlarda mutlaka aklıma gelecektir :) ve beni yönlendirecektir.
Bu sabah yani 2010 un ilk gününde onu uğurladık . Bir gece önce bize şunu sordu 'i plan to go 100 km tomorrow , what's yours? "
Sanırım henüz uğruna 100 km gidebileceğim bir amacım yok . Bunu bana farkettirdiğin için teşekkür ederim Oli.
Yolun açık olsun .

ps. Oliver 'ı takip etmek isterseniz eğer :

http://cyclingtotheashes.wordpress.com/

For Oli


i can start with the lyrics from a Teoman's song . " Forget me , not important , this is his story.."


Oliver (Broom) came to Turkey from England by bicycle , and he is planing to go Australia. I think i should repeat part of 'by bicycle' . Oliver who had a trip for 2 months in the past , and we talked generally about his travel , goal, energy, money , time , meeting new people , new cultures, missunderstandings during 5 days..


The weekend before he came , i planned to go for camping , but in the morning iwas feeling like ill , and then give up . One day later Oliver came. when he talked about his difficult trip , i realized that i have very close borders.

Well, for this kind of dangerous but at same time full of incidents travel , needs different reasons. i am sure that not all of them are good . For ex; if you want to escape from smt than you can choose this way . or if you are really happy , and everything is great in your hometown then you dont choose this way . But i want to remember him with his good and strong sides.

To show like his bravery is very difficult and i know that i cant ever. But after this moment i will remind him when i try to decide for something important then can lead me .
First day of this year , we sended off him . The last day in 2009 , he asked me " i plan to go 100 km tomorrow, what's yours "

I dare say , i dont have any goal to go 100 km for it . You made me realized this , thank you Oliver .
I wish you more than 'good luck'

if you want to follow Oli , you can use this link :
http://cyclingtotheashes.wordpress.com/

3 comments:

Buju Banton said...

Right on... Nice post, you have a Hungarian supporter :)

ayniharflerlefarklicumleler said...

thank you :)

Sam Collins said...

Lovely post.

I think you should remember the good and strong sides

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...