Saturday, January 2, 2010

dikiz aynasında 2009

içimden bir şey yapmak gelmiyordu , düşünmek bile . Ama her menü hakkında soracak bir sorusu olan benim canım arkadaşım Pelin , düşüncelere dalıp gitmeme izin vermek istemediğinden sorular -sorular -sorular sordu :)
ve çıkan cevaplar :
2009'da izlediğin en iyi film : U turn !
2009'da okuduğun en iyi kitap : *Papalagi / Göğü delen adam *Kürk Mantolu Madonna
2009'da başına gelen en ilginç olay : işte buna cevap veremedim :( Pelin in ise nerdeyse kafasına kedi düşüyormuş . işte bu yalnızca Pelin'in başıan gelebilir :)
Ama şimdi düşünüyorum da ilginç değil belki ama bu sene başıma gelen en iyi şey Oliver'la tanışmam oldu . Onun hikayesini de yazıcam .
Michael Jackson ın öldüğü sene benim Madonna konserine gidebilmiş olmam da 2009'la hatırlanacak bundan sonra .
Ve hayatımın en güzel şehrini gördüm ; Bruges !
Hep iyi şeyler yoktu tabi ki , hayatımda hiç bir sene bu kadar fazla 'keşke' dememiştim .
2010 ! lütfen güzel ol !


edit (2011): hayatımın en güzel yılı 2010 ' du :)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...