Sunday, December 6, 2009

yatmadan önce ece

kitaplar büyür .. bilir misiniz bilmem ki. rafta durdukları yer de değil tabi ki , okundukça büyürler , şişerler sanki . sanki o yapraklar , yapraktaki harfler gitgide olgunlaşır okundukça , ve sayfalar kararır . işte bunu bilirsiniz eminim. kitapta kaldığımız sayfayı kararan bölüme bakarak anlayabiliriz mesela eğer araya iliştirecek bir ayracımız yoksa. o değil de diyorum ya büyüyor kitaplar diye , her biri de büyümez ama . bazıları tertemiz kalır . bu demektir ki , içine girememişsiniz o kitabın , ya da o sizin içinize girememiş. uzuun ve sıkıcı pazar günü bitmeden önce kapanışı Ece Temelkuran la yapıyım dedim , 'içerden' kitabından beni kendime getirecek bir yazı okumak istedim . Doğru cümleyi yakalayamasam da bu gece , başka bir şey oldu , işte kitabın büyüdüğünü farkettim . Okundukça büyüdü demek ki ve karardı. İmzalı kitabım ' iç meselelerini içte bırakalım' . öyle dedi bana ece , ben ona 'içindeki cinai çocuğun neleri öldürdüğünü' sorduğum zaman . Doğrudur . Belki de en doğrusudur içerde bırakmak .

Bu aralar tüm çıkmazlardan şu cevapla kurtuluyorum : hayattan ne istediğine bağlı :)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...