Friday, December 25, 2009

göl


elimde olsa kendimi evde bırakıp dışarı çıkıcam . ama değil ! tıkılıp kaldım kendime . o zaman madem gidemiyoruz bu adresten , evin şeklini değiştiririz dedim ben de . çünkü baktım ki olmuyor. gülümsemiyorum . rol yapabilirsiniz -yapamazsınız başrolü kaparsınız hatta üstüne bir de oscar alırsınız belki ama sonunda yorulursunuz . elinize kalacak olan şey 'yorgunluk' . ve ben de yorulduğumu hissettim ve artık bu durum gözlerimden fışkırmaya başladı . tanıdık -tanımadık anlıyor keyifsizliğimi . o yüzden dedim ki bir çeki düzen vermeli , daha çoook uzak olsa da bir bahar temizliği , veya baca temizliği evet evet . şöyle bi silip süpürmeli , gelmeyipte geçmiş şeyleri , içime yer etmiş ama mutlu etmemişleri , beynimi mekandan mekana insandan insana dolaştıran şarkıları, boş kalabalığı , yalancı gülümsemeleri , geç kalkılan sabahları , kafamın içindeki dağınıklığı , tüm gün pijama ile dolaşmış gibi bir his veren uyuşukluğu , geleceğe karşı olan karamsarlığı , insanların gözlerindeki umutsuzluk ışıklarından benim gözüme kaçanları .. temizlik lazım . güzelce . pırıl pırıl . yeniden başlamak lazım . tekrar güvenerek ..kendine .. yalandan değil de içten gülümsemek için . içimden geldiği gibi davranabilmek için .. uyumadan önce tekrar hayal kurmaya başlayabilmek için ... yarın ! göle atıcam .. yorgunluğumu , uykusuzluğumu, keyifsizliğimi , güvensizliğimi .. :) su alır götürür hepsini ..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...