Monday, November 16, 2009

La Boheme




Odamdayım .
Masamda oturuyorum . tabiki üstünde değil .
Karşımda dizili kitaplar ; en üstte the personelity of animals , altında düşünen hayvanlar , onun altında ters duran Nazi İmparatorluğu (!) , onun altında Richard Dawkins den Kör Saatçi , onun altında Charles Darwin insan ve hayvanlarda beden dili.. onun altında .. göremiyorum laptop ın kapağından ötürü. Yanında üzerine yeni damgalar bekleyen yeşil pasaport . Öbür yanında çerçeve de benim resmim , önünde annemin resmi . benziyoruz . ne güzel . annemin resmini ben sanmalarını çok seviyorum :)
Kulağımda Charles Aznavour , La boheme . Acaba hayatım boyunca hiç Fransa ya gidebilecek miyim diye hayal kurabiliyorum ayın on altısı olmasına rağmen maaşımın yatmadığı ve cebim de beş kuruşun kalmadığı şu günde bile .

Görüntü bulanıklaşır .. eteği kabarık , kolları fırfırlı , sırtı ipli , pembe bir elbise giyip saçıma takarım çiçeğimi , elimde dirseğime kadar eldivenler , saçlarım omzumda , tıpkı eski zamanlardaki kadınlar gibi ..öylesine yürürüm küçük topuklarımla .. fonda La Boheme ..

Görüntü netleşir ..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...