Thursday, November 26, 2009

killin'me softly

"goodbye, no use leading with our chins, this is where our story
ends,
never lovers ever friends.
goodbye, let our hearts call it a day, but before you walk away,
i sincerely want to say."

1997 yapımı 'u turn' adlı filmi izlediğimden beri dinlediğim şarkılardan biri üstten yazan 'i wish you love' Gloria Lynn . Diğeri de Peggy Lee den 'its a good day' ..

ve ben bi bayram sabahında evde - evimde yalnız oturmaktayım .. 'bayram' olduğu için değil de , aile üyelerinin hepsi biraradayken benim (evin en küçüğü) uzak olmam üzdü sanırım biraz ,beni .
. tatilde neden burda kaldım gibi sorular mümkün : tezimle uğraşmak ve kendime yeni bir ulaşmak zorundayım .

Bu arada çarşamba gecesi karaoke ye katılan ben deniz , ibrahim aşar la düet yaptım , artık gözüm açık gitmem :) ama tabi sesimi ona uydurmak zordu , kötü oldu o nedenle. ama sesimin güzel olduğunu iddia ettiğimden kulis te de erhan a ve diğerlerine (adlarını bilmiyorum) şarkı söyleyip nasıl güzel di mi , nasıl doğru söyle diyerek baskı yaptım . sonunda erhan itiraf etti : güzel ! :)) bu arada *killing me softly i söyledik .

ve gün gelir . biri sizi şöyle bi silkeler , ve aslında bi rüyanın içinde yaşadığını size hatırlatır . " bunların hepsi bi hayal , kafanda kuruyorsun ve onu yaşıyorsun , bunu yapma demiyorum sana , istediğin kadar devam edebilirsin , istediğin yerde bırakabilirsin , sadece farkında ol !"

Fonda 'u turn' soundtrackleri ..

Elimdeki kitap , (aslında Vedat Türkali - Yalancı Tanıklar Kahvesi ni okuyorum ama araya başka bir kitap soktum) Newyork seyir defteri - Buket Uzuner ..

---Kitaptan ---

*Mario Levi – Bi şehre gidememek (kitap)

*Şehir – Kavafis (şiir)

*Cat stevens – Father and son

-Gitmek , göze alabilmektir. Gitmek tehlikedir. Gitmek , merak etmektir, riski göze alabilmektir. Gitmek radikal bir değişim cesaretidir. Gitmek , kaçmak değildir. Gitmek ve kaçmak birbirine asla benzemeyen iki harekettir. Sf 23

-Gitmek lineer bir yolculuksa , dönmek olası mı?

*Bagel (beygil ) : Yahudi simidi

*Manhattan – Barnes ve Noble (kitapçı)

*Iowa Universitesi – Uluslar arası Edebiyat Programı (IWP)




No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...