Thursday, October 1, 2009

i am no !

i am no superman !!

bugünlerde dinlenilesi bir şarkı kendisi ki o yüzden dinliyorum sık sık ! kendimi süpermen olmadığıma inandırmak için değil pek tabi !
bi yerde mi okumuştum , yoksa izlemiş miydim , ya da biri mi bahsetti belki de sadece düşündüm bilemiyorum ama keşke insanların duyguları görülebiliyor olsaydı .. yani böyle yolda yürürken yanınızdan geçen kadın başka bir kadına karşı duyduğu kıskançlığ koltuğunun altına sıkıştırmış öyle yürüyor olsaydı . Balık tutan bir amcanın misinaya takılan balıkla birlikte heyecanı belirseydi omuzlarının üstünde .. Arada bir eve gittiğimizde , odamız olarak kullandığımız ama gitgide yabancılaştığımız yerde aile sevgisi birikseydi görünürde .. kalpler üstüste . yolculuğa çıkarken evde bıraksaydık geçmişten kalan duyguları mesela , ya da taşıyabileceğimizi kadar alsaydık .. ki zaten sadece iki elimiz var .. pek tabi omzumuzda taşıyoruz yüklerimizi .. işte o külçeleri de görebilseydik , kimin ne kadar yükü var sırtında bilseydik ..
işte görünür olsaydı , o zaman kimse bana 'bugün daha iyi görünüyorsun ' demezdi , zira saklayamazdım duygularımı..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...