Sunday, August 9, 2009

Benimle Oynar mısın ?




.. yer Brugge (brüj)
....tarih 7 ağustos

Biz küçük gruplar halinde dolaşıyoruz sokaklarda , fazla da uzaklaşamıyoruz , o yüzden devamlı büyük gruptaki diğer insanlarla karşılaşıyoruz .. Bense yer yön duygusu olmadığından kendi başıma gezmek gibi bir ihitmalim yok , dolayısıyla takılıyorum yine birilerinin peşine .. ama sıkılmışım da bu durumdan .. yollarda normal arabalardan fazla at arabaları .. neyse yine birine yol veriyim derken gördüm beyaz adamı..

işte o zaman daha çok inandım , Brügge 'ün masallardan kalma bir yer olduğuna..

Beyaz adam sokağın başında durdu , elinde ki beyaz kasayı yere koydu , cebinden 3 tane top çıkardı , kovasının kasanın önüne koydu , ve kasanın üstüne çıkıp bir heykel havasına büründü.. ta ki bir çocuk gelip para atana dek ..

çocuk para attı , heykel çözüldü , selam verdi , elindeki toplarla bir jonglör misali oynamaya başladı ve bir süre sonra tekrar , heykelleşti :) ben de bu eğlenceli oyuna bayıldım .. bu gezi de gördüğüm en yaratıcı fikirdi :) ben de attım tabii para .. selam verdi , oynadı .. öyle olunca benim aklıma bir şarkı geldi ...

' benimle oynar mısın? '

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...