Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2009

finally in Gießen ..

... kuşların çarpmaması için cama kuş resmi stickeri yapıştırılan ama aynı zamanda güvercinlerin konmaması için çatılara diken benzeri demirler konulan bir şehirdeyim .. bu ilk çelişki. . ama bu benden çok kuşları ilgilendiriyor :) benim asıl kafayı taktığım şeyse nasıl oluyorda bu insanlar tüm kurallara uyuyorlar ama yine de "punctual" olabiliyorlar. Bilerek ingilizce yazdım , çünkü 'dakik' kelimesi türkçe de anlamını yitirmiş gibi oluyor burdaki insanları tanıyınca .. ama bu durum ben de iyi şeyler hissettirmedi ..
Kurallara uymak pahasına robotlaşmış insanlar görmek isterseniz buraya ya da belki de ALmanya nın herhangi bir yerine gelebilirsiniz. Kurallara uymak pahasına hoşgörüyü evde bırakmış insanlar topluluğu diyebilirim almanlar için .. en azından tanıdığım almanlar için ..
aslında buraya geldiğimden beri yazacak bir çok şey oldu , bir çok anı ve deneyim .. ama sanırım en yoğun ve garip duyguyu bugün hissettim . Avustralya lı arkadaşla daha doğrusu onun ablası…

wrong- depeche mode

herşeyi doğru yapmak lazım geliyor artık .. gönlünce yanlış yapamazsın . çünkü neymiş? çevrendekiler senin yanlışlarından etkileniyorlarmış .. sonra daha fazlası sana tepki olarak geri dönüyormuş .. yanlış arkadaşlar da seçmemelisin .. kaç yaşında olursan ol .. kimseye de güvenme ! kaç tane iyilik yapmış olursa olsun .. erkekten arkadaş olur mu canım daha neler ? istesende olamazsın en yakınındaki bile bu duruma paparazzi gibi yaklaşıyorken.. o zaten baştan yanlış arkadaş.. yanlış bölümde seçemezsin .. ne alakası var canım .. önüne koymadılar mı senin 'üniversitedeki tüm bölümleri gösteren kitapçığı' seçseydin ordan en güzelini ! en çok para kazanacağın bir tanesini .. ne alakası var canım sevmekle falan .. kim yaptığı işi seviyor ki artık ! ya da kim kendi işini yapıyor ki artık ! ergenlik çağındasın falan ama hikaye bunlar .. vücudunda dolaşan hormonların beynini ve seni nasıl yönlendirdiği kimsenin umrunda değil ! insanların umrunda olan tek şey doğru seçim yapmış olman .…

olayvanaseydedgerivanagedibaadaas...

Uzun zaman oldu .. yazmayalı .. o yüzden çok cümle birikti ..kedilerden başlayabilirim .. (Orhan bu fotoğraf ondan :) son zamanlarda kedilerle aramda garip bir bağ oluştu .. tartışılmaz bir hayvanseverim ki zaten hayvan sevmeyenleri de sevmem .. ama kediler başkadır .. en başta kibirlidir.. geçen gün bir cafe de oturuyorum .. önümden ana cadde geçiyor .. yolun ilerisinde bir kedi göründü .. ve beni tanıyormuşcasına pıt pıt pıt yanıma geldi.. yaklaşınca anladım ki 'yarası var' ve hala kanıyor çok taze.. ayağını araba ezmiş .. diyor ki "nasıl bir dünya burası , yardım edecek kimse yok mu bana?" "bir peçete bile yok yanımda" dedim .. bağırdı durdu .. içimi burktu .. elinden kanlar akıyor hala .. hiç bir şey yapamadım .. bi sonraki gün yavru bir kedi gördüm .. bakkalın önünde.. bakkala sordum "kedi aç mı?" "ne biliyim ? " gibisine tersledi.. ne biliyim belki insanlığın tutmuşturda şu buzdolabında anlamsızca duran ve satılmayı bekleyen sütler…