Friday, February 6, 2009

...

Şimdi en çok salyangoza benziyorum , geçtiğim hayatlarda bıraktığım izlere inat kimse çıkaramıyor beni kabuğumun içinden .. sınırlarıma dokunulunca daha da içeri gidiyorum , gidecek yerde yok ya daha fazla , kendimle kalıyorum daha çok .. kabuğum içinden kafamı çıkartıp bakmak istemiyorum ama bir yandan da korkuyorum , gün gelip çıkmak istersem dışarı diye .. ya o zaman çıkamayacak kadar sertleşmişse kabuk diye .. O yüzden bir gün karşıma çıkıp da ben döndüm dersen , gözlerine anlamsızca bakmamı önemseme .. zaman herşeyi eskittiği gibi anıları da eskitiyor .. şimdi sararmış fotoğraflarla kabuğumun içindeyim ya daha ne kadar dayanırım bu duruma inan hiç bilmiyorum ..

başlamadan biter mi hiç bir şey diye soruyorum kendime .." başlamadan biter mi hiç bir şey?" Eğer bitiyorsa diyorum yine kendi kendime , başlamıştır bir yerlerde..

boris vian diyor ki; yalnizliktir dininiz...
ornegin bir trenden, istediginiz yerde ininiz.


ve anladım ki matematik bile kandırıyor bizi , yıllardır kafamı bulandıran ve yıllardır benden başka kafasını bulandıran kimseyle karşılaşmadığım soruyla ilk defa 'Kinyas ve Kayra' da karşılaştım dün! (sf 38 2. paragraf)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...