Wednesday, February 18, 2009

Fark yaratmak ..



Fark yaratmak , herkes gibi yapmamakla mümkündü. Herkesin sustuğu yerde konuşmak . Büküldüğü yerde dikilmek, kazandığı yerde kaybetmek .. Bana her daim kendimi güçlü hissettiren bu cümle Mine G. Kırıkkanat'a ait . ( Madame Figaro - Mart 2006) Yine birikintilierimi karıştırırken çıkıp geldi gözümün önüne , ve okuttu kendini. Son yazısında Darwin'den bahsetmiş o da , 200. yaşında Darwin , bu artık Darwin in teorisini okuyup anlamak için iyi bi neden değil mi? yani en azından bugüne kadar merak edip okumamışlar için ..
Agnostiğim ben , aynı Darwin gibi. Sorgulamaktan yanayım yani , hem de her şeyi.
Güzel ve çok zorlamayan bi kitap okumak isterseniz şu sıralar , Mine 'den Sinek Sarayı olabilir, aklınızda olsun .
Tracy Chapman dan Behind The Wall çalsın istiyorum , o sırada Mine Kırıkkanat la bir bardak kahve içip sohbet ediyim bende .. Bir de upuzun sarılıp doğum gününü kutlamak isterdim dün. Ama bi süredir yaklaşma yasağı var sana . Ve biliyorum ki geçen seneler seni mutlu etmiyor , dolayısıyla doğum gününü kutlamak pek bir şey ifade etmiyor .. Harun'la Ayasofya ya gidiyim istiyorum , sanat tarihinde yüksek lisans yapan ve bir o kadar okuyan birinden bahsediyorum , pek keyifli olurdu ondan dinlemek Ayasofya yı. ve doğayla iç içe yerleşmiş bir at çiftliğinde çalışmak istiyorum . Ne olur sizde ne alaka demeyin .
Tracy Chapman dan behind the walls ı dinleyin ..

No comments: