Sunday, February 15, 2009

Fell in 'love'



Anladım ki istediğiniz her filmi mutlu sonla bitirebilirsiniz :) Örneğin City Of Angels ı daha önce izlemiştim . Hep kötü sonla biterdi . Ama bu kez 70. dk da bitirdim filmi dolayısıyla --> MUTLU SON. :)
Daha önce fark etmemişim , bu film bana başka bir şeyi daha farkettirdi ; filmde geçen diyalog ;
-i fell
-did you fall from train ?
-i fell in love ...

çok güçlü bir metaformuş meğer 'aşka düşmek '

.. Meg Ryan arşivimin sonuna geldim. Hiç biri tam olarak mutlu da etmiyor , üzmüyor da garip. Sanki Meg Ryan her zaman ya ilk sefer doğru adamla karşılaşıyor , ya da ikinci sefer karşılaştığı doğru ada için ilkinden 'kötü olmayan bir şekilide' ayrılıyor . Ama biliyorum hayat Meg Ryan filmleri gibi değil , hatta Meg Ryan ın kendi hayatı bile .. Ama yine de French Kiss te ki boynundaki kolyeyi gösterip acayip bir sesle 'like this' dediği anda , Hangin'up ta ablasının koca köpeğine bakması gereken zamanlarda çok gülerken , Sleepless in Seattle , In the land of a Woman 'da biraz melankolik oldum . In the Cut ın son sahnesi çok başarılıydı. ve daha bir çok şey .. ama dediğim gibi City Of Angels da üzülmemek için erkenden kapadım . Düşündüm de keşke gerçek hayatta da böyle yapabilseydik ..

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...