Thursday, January 15, 2009

unwelt


unwelt-algı farklılığı ...
örnekle anlatmak gerekirse eğer; örneğimiz havai fişekleri
Siz belki de seversiniz onları , eğlenceli günlerde patlatılan hava fişekler! renkleri, parıltıları , gökyüzünü aydınlatması , ardarda olması ... tüm bunlar yüzünden çok keyif alabilirsiniz, yani eğer siz de benim gibi değilseniz büyük ihtimal seversiniz..
Ama ben sevmem hava fişeklerini , onların sesi ben de kaçma isteği uyandırır , ya da saklanma .

*
Geçmişte yaşadıklarımız şekillendirir bizi , yaşamadıklarımız yanımızdan akıp gider. Ve ben senin ne yaşadığını bilemem ben yokken , ve sen de bilemezsin benim yaşadıklarımı .
--
*dipnot: fotoğraf için Asuman Ünsal ' a teşekkürlerimle ...

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...