Saturday, December 27, 2008

unuttuklarınız?

2-3 yaz önce bir film izlemiştim 'Hayalet Dünya ' .. izlediğim en iyi uzakdoğu filmi desem mübalağa yapmış olmam . Filmden bana tortu olarak kalan düşünceler oldu tabiki her film gibi.. ama bilirsiniz bazıları daha kalıcıdır dibinize çökerler , bir daha gitmemek üzere.
Yıllar önce izlediğim bu filmi bana hatırlatacak bir kaç şey yaşadım son zamanlarda o yüzden , tekrar su yüzüne çıktı tortular ..
Herhangi bir insanın hayatına girerken çok da önemsemeyiz o anları .. çok basittir çünkü bir merhaba . ama sonrası daha zordur , çünkü her zaman derim 'bitirmek başlamamaktan daha zordur '. Eğer bitiremeyeceğinizi biliyorsanız iki kez düşünün başlarken ... Çünkü ardınızda bıraktıklarınız .. cümleler .. diğer insanın hayatını şekillendirir , en azından mutlaka bir etkisi vardır. Kimbilir kimler geçti ömrümüzden , ne isimler, yüzler.. şimdi çok -çok azı var benim hayatımda mesela ,gerisi nerede? tek tek ne yapıyorlar diye sormuyorum aslında ama işte böyle anlaşılıyor . Belki şu şekilde söylersem daha iyi olur.. İlk okulda kullandığınız çanta? uyurken sarılıp yattığınız ayıcık ? en sevdiğiniz pijamalarınız ? ilk bisikletiniz ? dahası oyuncaklarınız , döküldümü bütün salonu dağıtabilme kapasitesine sahip olan oyuncak kutunuz? nerdeler şimdi.. nerde bıraktınız onları , hangi köşeye attınız.. kimbilir.. onlar hala yeryüzünde , bizden daha uzun yaşayacakları kesin . ama nerdeler? işte filmde biraz bununla ilgili , o ardınızda bıraktıklarınızın , unuttuklarınızın nereye gittiğiyle ..




Dönme dolabın olduğu resim , filmden aklımda kalan en belirgin sahne :) nette resmini bulunca çok sevindim . :)

2 comments:

kupakızı said...

;) izlenecekler listesinde yerini aldı ..
saol..

ayniharflerlefarklicumleler said...

:) rica ederim.

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...