Friday, December 19, 2008

ardımda bıraktıklarım ..


unutmuşum . hayatımda çektiğim en güzel kareyi bloguma yüklemeyi ve hakkında iki çift laf etmeyi unutmuşum .

dün bu iki fotoğrafın çıktısını aldım ve üniversitede çok sevdiğim iki ayrı hocama benden hatıra kalması için verdim . Fotoğraflar çıkıp onların ellerine ulaşana kadar çok fazla beğeni topladı , ilk fotoğrafta daha belirgin olan martıların yüzüne baktıkça baktı insanlar . Tahminimce bana olan oldu onlara da , içleri ısındı . Bu kuşlar insana derdini unutturur diye boşa demiyorum :)
insanın arkasında onu hatırlatacak bir şeyler bırakması ne kadar önemlidir bilmiyorum , ne kadar hatırlanmak- anılmak ister o kişi , onu da bilemem ama ardımda güzel bir şey bırakmanın mutluluğu doldu içime dün . Çektiğim bu iki fotoğraf bana hayata dair çok fazla şey anlatıp içimi ısıtırken aslında ne kadar güzel bir anı dondurduğumu anladım . Şimdi hiç bir şey aynı değil fotoğrafı çekilen yerde ..
Aynı duygu Edith Piaf dinlerken de çağrıştı ben de , adalar da yürürken kulağımda no je ne regrette rien şarkısı çalıyordu , beni benden alır o şarkı hep! bir yandan da şöyle düşündüm , Edith Piaf ın nerdeyse mezarında kemik kalmadı , ama o anda sesi benden daha canlıydı .. o ardında sesini bıraktı .. ve benim yaşadığım bazı anları daha anlamlı kıldı ..
...o yüzden gelin kabul edin , ardınızda bıraktıklarınız önemlidir .. ve ardınızda ne bırakacağınızı düşünmek için yaşlanmayı beklemeniz pek doğru olmaz çünkü yolun ne zaman biteceği belli olmaz .
O yüzdendir ki kağıt , kalem sizi bekler ..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...