Saturday, November 29, 2008

everybody hurts.

Günlerden cumartesi.
Migrenimin 4. günü. yoruldum ağrıdan .
Zor da olsa radyodayım şu an ..
Everybody hurts dinliyorum REM'den ..
Küçücük bir oda burası .. kapıyı da kapadın mı bütün dünya dışarıda kalıyor ,bi sen içerde..
Dışardaki rüzgara ve koşturmacaya ne kadar karışmak istediğim tartışılır .. ama tüm sevdiklerim , değer verdiklerim , özlediklerim , dışarda.. ben iki saatlik durgunluktayım bu odada.. 'everybody hurts'u sizin için dinliyorum zaten ben de..
Başım ağrıyor , beynimin içinde sanki bana ait olmayan şeyler dolanıyor , yoruyor bu beni ve herşeyden uzaklaştırıyor , kendimden bile ..
niye ben çekiyorum bu acıyı diye sorarken kendime , şarkı da diyor ki ' everybody hurts .., sometimes everybody cries'
ve sonra hatırlatıyor ...
' hold on ..'

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...