Monday, October 13, 2008

Rüzgara meydan okumak isteyen kim ?

Bazen özlemiyor değilim .. bir şeyler tasarlamayı ve ardından çizmeyi .. bir şeylerden kastım kıyafet .. ama uzun zaman oldu çizmeyeli o yüzden elim de tembelleşti . Aslında biraz da bilerek çizmiyorum , odağımı bozmaktan korkuyorum ki zor odaklanabildiğimi de düşünürsek isteyerek çizmemek gibi bir şey oluyor ama tabi o sağa sola amaçsızca atılmış çizgilerin verdiği rahatlıkta arada bir özleniyor .. Bu hayalin içi hayal kırıklıklarıyla dolu olduğu için özellikle çok derin bahsetmiyorum . Yelkenlerin yönünü değiştirmemiz gerektiğini söyler hayat bazen bize biz de elimizden geleni yaparız , o hesap . Rüzgara meydan okumak isteyen kim?

Bu bloga yazmak istediğim bir kaç konu var ama ciddi konular olduğundan biraz daha zaman lazım , ya da geniş bir zaman .. bunlardan biri 'kitap okumak hobi değildir , ihtiyaçtır' bir diğeri 'küresel ısınma ' biri de şu başıma bişey gelmicekse Atatürk ü sevmiyorum muhabbetinden beri aklımda olan konu ' Atatürk ü sevmekle Atatürkçülük aynı şey değildir.'

Bu budur , şu şudur şeklinde kesin çizgili cümleleri sevmiyorum aslında ama yukardaki iki cümle nin de ben başka bir alternatifi olmadığı için cümleyi böyle kurmak durumundaydım .

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...