Saturday, October 18, 2008

inanç?


Kim derdi ki kanaldan kanala geçerken göz ucuyla baktığım Desperate Housewife dizisi bana günün dersini verecek =) şöyle yazdı dizide , ya da şuna benzer bir şey diyim zira aynısını hatırlayamam .. ' İnanç, kanıtlayamayacağımız şeylere inanmaktır . Bu yüzden bizim için tek olan babamıza inanırız , yatağını bizimle paylaşan eşimize inanırız.. Ama bazen 'şüphe' çıkar gelir ve o zaman inancın yerini endişe doldurur.' üstüne uzun uzun düşünülmeyi hak eden bir paragraf .. dediğim gibi kendisi bir cnbc e dizisinden ..

Güzel şarkı --> Stranger by day - Shades Apart

2 comments:

mor said...

kendi blogumu düzenlerken sizin blogunuzu buldum..nasıl buldum hatırlamıyorum..sormayın da..sadece bulunca işte bu dedim.. aylardır beklediğim takip etmek istediğim bir insanın blogunun varlığını keşfetmenin mutluluğunu duydum içimde..adı:aynı harflerle farklı cümleler..biliyordum orda bir yerlerde bekliyordu..yıldız tozunu da künyeden bulup hemen açtım..hatta saatler öncesinden buldum..sizden önceki programın bitmesini bekledim saatlerce,sabırsızlıkla..benim hayatıma cranberries hep bilinmedik zamanlarda rastlantı sonucu çıktı..ne zaman iyi bir şeyler yapmaya çalışsam karşıma o çıkar..ben de bi inanç oldu cranberries..iyi bir sevgili ile iyi bir arkadaş ile iyi bir dost ile karşılaştığım zamanlarda kulağıma hep cranberries çalınır..bir şekilde bulur beni..bugün sizi buldum..ve gene kulağımda müzikleri çalınıyor..çok mutluyum..bundan sonraki yazılarınızı takip etmek için sabırsızlanıyorum..iyi yayınlar..

ayniharflerlefarklicumleler said...

Teşekkür ederim .. umarım dinleyebilmişsinizdir.. blogumu da radyo programımı da keşfetmenize sevindim :) ben de sizin blogunuza göz atıcam ilk vakit bulduğumda..
tekrar teşekkürler.. iyi günler..

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...