Saturday, October 11, 2008

günlerden soundtrack

Radyodayım , program bitmek üzere ve ben yine benden sonraki soundtrak programında ki şarkıları gözden geçirirken 'bugünün şarkısı' nı seçtim . =)
SoMeBoDy lıKE yOu - Kestin Urban

Ben hep diyorum - hayatımızın soundtrackleri olmalı - çünkü asıl filmler hayatlarımız .. Benim şimdiye kadar soundtrack olarak seçtiğim şarkılar 3 tane . Birincisi ben ağlarken ya da kötüyken ya da umutsuzken yani o tür iç karartıcı sahnelerde fonda çalabilecek REM .den 'Everybody Hurts' , düğün sahnesinde ( ki senaryoda bir düğün sahnesi var mı emin değilim ) Louis Armstrong 'dan La Vie En Rose , ne çok isterdim Edith Piaf ta gelsin =) ve cenaze sahnesinde Rufus tan ' Hallelujah ' Hatta isterdim ki Rufus alsın piyanosunu gelsin cenazeme .. canlı canlı çalsın benim cansızlığımın tersine . Ben yine de duyarım gibi geliyor =) Billie Holiday dan ' i ll be seeing you ' parçasını da sıkıştırmalı bi yere ama nereye.

Birazdan eve dönüp - battaniyenin içine girip Meg Ryan filmi izlemek istiyorum - kendimin ne kadar kötü bir insan olduğunu düşünerek . En iyisi sen dön İstanbul'dan gelidiğin ülkeye .

18 Ekim de İstanbul da olmak istiyorum . Samuel Beckett in iki oyunu ve Nazım Hikmet in şiirlerinden oluşan bir gösteri var . Çok istiyoruuum gitmeyi . bir kere de şu çekim yasası benim için işlese çok mutlu olucam =)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...