Wednesday, October 8, 2008

günlerden Nobel ..



Nobel ödüllerine bakıyordum da , tıp alanındaki rahim ağzı kanserine neden olan virüsü bulana , kimya alanında olan hali hazırda bulunmuş florasan proteinlerle ilgili konunun geliştirilmesi üzerine verilmiş. Fizik ödülü ise , verildiği konu hakkında hiç bir fikrim yok =) anladığım kadarıyla sırayla veriliyor ödüller , bir gün biri bir gün biri açıklanıyor . Bense en çok edebiyat ödülünü merak ediyorum . Her ne kadar geçen sene ödülü alan yazarın kitaplarını bi hevesle alıp , henüz okumasam da merak ediyorum . Ve hatta bence kitapçılarda Nobel ödülü almış yazarlar bölümü şeklinde bir bölüm olmalı ve , o yazarların kitapları sadece o bölümde olmalı . Yani benim ilerde bir kitapçı dükkanım olursa böyle yapmayı planlıyorum . Çünkü bu önemli bir şey bence , kriterleri bilmiyorum tabiki. Ayrıca en son edebiyat ödülünü alan yazarın kitabı 'ucuz kitaplar' arasındaydı , iki kitabı (Altın defterler- Doris Lessing ) 2 ytl ye almıştım . Kasada sordum satış yapanlara elimdeki kitabın yazarının kim olduğunu , bilmediklerini söylediler .. ben de kitapların ucuza gittiğini söyledim .. anlamadılar ..

Ama ben artık Amos Oz 'un bu ödülü almasını istiyorum =)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...