Friday, October 10, 2008

günlerden Macbeth ...



Eğer kendimi çok daha iyi hissediyor olsaydım , eğer bu ülke bana daha iyisini hissettiriyor olsaydı , gazete okumaktan bu derece yorulmuş olmasaydım , ve ben de çoğu insan gibi korkmaya başlamasaydım , zamanımıza ve ülkemize en uygun yazının Shakespeare tarafından yazılmış olduğunu düşünmezdim , ve bu derece etkilemezdi belki de .. ama üzgünüm .. sizin gibi..

"Zavallı memleket kendini tanımaktan korkar oldu neredeyse... Yüzü gülmez oldu kimsenin olan biteni bilmeyenden başka . Ahı gökleri tuttu milletin duyan yok . En büyük acılar gündelik kaygılara döndü . Ölüm haberleri geldiği zaman kimin için olduğu sorulmuyor bile . Doğru insanların ömrü çabuk tükeniyor , şapkalarına taktıkları çiçeklerden daha çabuk . Fazla konuşmaya dilim varmıyor ama öyle kötü günler yaşıyoruz ki şimdi ; neden korktuğumuzu bilmeden kuşkular içindeyiz . Azmış kudurmuş bir denizin ortasında sağa sola boşuna yalpa vurup , olduğumuz yerde sayıyor gibiyiz. İşler sarpa sardı mı ya olacağına varır ya da eski durumuna döner her şey..."



W.Shakespeare


MACBETH

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...