Sunday, September 7, 2008

shutter


İnsanlar ikiye ayrılır , korku filmlerini sevenler ve sevmeyenler .. yok canım daha neler . yani bilmiyorum insanlar ikiye ayrılır mı ama bu yüzden ayrılmazlar ..
ama şunu farkettim , korku filmlerini yanlış gözle izliyoruz , hatta belkide bu yüzden korkuyoruz , ve ben bile düne kadar yanlış değerlendirmişim hep bu tür filmleri ..
Bütün korku filmlerinin ortak özelliği nedir , mutlaka kötü bir taraf ve iyi bir taraf vardır ( filmin başında ) . Kötü taraf kovalar , iyi taraf kaçar . Kadrajı biraz daha daraltırsak yine tüm korku filmlerin ortak noktalarından biride 'kötü ' tarafın aslında kötülük yapmaya başlamadan önce incitildiğidir.. Yani hani biz de deriz , yetişkin hallerinde iyi insan olmayanların çocukluklarına baktığımızda hep kötü aile , arkadaşlar veya anılar görürüz.. Yani şunu farkederiz filmin sonuna doğru en başta kötü kabul ettiğimiz taraf aslında filmin daha öncesinde iyi tarafın yada iyi gözüken tarafın yanlış bir hareketine maruz kalmıştır ..Dediğim gibi incilitilmiştir .. Şimdi burda bu durumu bir çok filmi örnek vererek anlatabilirdim ama düşündüm de verilen örneklerin içinden daha sonra izlemek istedikleriniz olabilir ..
Sadece bundan sonra izlediğiniz korku filmlerinde bu duruma dikkat ederseniz , bence o film size daha çok şey verir.. ve aslında korku filmlerinde anlatılan olay hayatta da hep tekrarlar diğer bir adı karmayla .. kötülük yapma .. peşinden gelir.. iyilik yap .. o da seni bulur .. ;)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...