Friday, September 5, 2008

Sabah sabah Edith Piaf ..:)

Küçük şeylerden mutlu olmak böyle bir şey herhalde . Ama bu bi gereklilik şeklinde olmamalı mesela bana olan şuydu .
Sabah radyo programına gelmeden her zaman ki gibi önce çikolatalı kek almaya gittim , ve pastaneden içeri girer girmez Edith Piaf ın sesini duydum , bi an sırıttım :) ben de anlamadım neden bu kadar mutlu olduğumu .. ama sabah sabah Edith in sesini duymak güzeldi , ve sevdiğim pastanede sevdiğim şarkının çalıyor olması beni mutlu etmeye yetti ..

Günün şarkısı Heal The Pain - George Michael ve Paul McCartney 'den ..
şarkının sözleri güzel ama inanmak gelmiyor içimden zira hep aynı hikaye ..

hep aynı hikaye ..

edit: tekrar düşündümde Sugababes in "overload " şarkısı bugüne çok daha uygun !

*Train comes i dont know its destination
its a one-way ticket to mad-man's situation !

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...