Sunday, September 21, 2008

Renkli düğmeler , kokulu sabunlar ..


İlginç bir şekilde sabahları erken kalkmaya başladım akşam geç yatmama ve hatta gün içinde yorulmama rağmen . Tabi burda erkenden kastım 9 falan . yani öyle Moğolistanlı akupunktur doktorumun söylediği gibi sabahın 5 'i falan değil . Neymiş efendim sabah o saatte uyanıp , penceremizi açmalıymışız ki , o saatlerde dışarda bulunan enerjiyi hem odamıza hem kendimize çekmeliymişiz. Her nekadar dalga geçermiş gibi söylemiş olsam da yok efendim , ben gayette inanıyorum buna . Ama işte kalkamıyorum o saatte. Şimdilik 9 yeterli bir saat .


Sabah sabah ne olsa beğenirsiniz , üyesi olduğum başka bir site de( ki bundan sonra yeni bir siteye daha üye olmak yok - hepsi saçma insanlarla dolu ) çok alakasız ,yine ve yine hiç tanımadığım birisi, yine bana bişeyler yazmış , ben böyle saçmalıklar yazarsam hep toplum içine karışamazmışım falan . Bi ton saçmalık! Hayır ben zaten artık hakaret kısmından falan geçtim de bunların gitgide sayıları artıyor? bu insanlar hayattan ne istiyorlar ben çok merak ediyorum . Gerçekten . Ne okuyorlar , anaları babaları onlara ne öğretiyorda böyle zıvanadan çıkıyorlar . Yani kimse kızmasın ama bazen Hitler e gerçekten hak veriyorum , zira bazı insanlar düğme ve sabunken çok daha yararlı olabilirler. Gerçekten bak . Mesela bu en son bana yine bişeyler yazan salak dicem izninizle ,banyomda lavabonun üstünde duran bir sabun olsaydı eğer , benim sabah sabah sinirlerimi bozmazdı değil mi? ne kadar hoş .. evet ya şu işe yaramaz arkadaşlardan renkli renkli düğmeler ve kokulu sabunlar yapmak istiyorum . iğrençsin deniiiz demeyin :) peki kapıyorum bu konuyu . ama evet aslında ben de öjeniden değil öfeniden yanayım .


Neyse geçelim bu konuyu gayet sıkıcı zaten . Bu haftasonu ev bana kaldı ya , kafamı dinledim . Havalar da soğudu , ve havalar soğuyunca bu şehir mısır kokuyor , ve ben bunu ne zaman söylesem gülderen hayır o şeker pancarı kokusu diyor . =)

Filmler , kitaplar falan . Şimdi kısa ve öz onlardan bahsedebilirim . Mesela filmler evt , kaba şimşeke burdan çook teşekkür etmek lazım . Bu ara izleyipte en çok beğendiğim film a la folie pas du tout türkçesi seviyor .. sevmiyor.. İsminden de anlaşılacağı gibi bir Fransız filmi.. Son sahnede çalan şarkıda cidden güzeldi.. Dün The Great Debaters isminde yaşanmış bir olayın filmini izledim , siyah - beyaz ırk arasındaki sorunlardan bahsediyor .. Ama konuşulan her bir konu bizim ülkemiz içinde birer metafor oluşturuyor .. Filmden aklımda kalan cümle .." Eşit olmayan kanun , kanun değildir " ve birde The Panic in the Neddle Parc güzeldi .. 70'lerden bir film ama bugünde yaşanılanların pek farkı yok ..


Şu an okuğum kitap Hayvanların sessizliği adında , hayvanların üzerinde yapılan deneylerle onlarda bilincin olup olmadığını araştıran bir Tübitak eseri. Aslında bu kitabı etoloji dersi için okuyorum . Bir de dün bir kaç tane daha Tübitak kitabı aldım , biri Sorgulayan Denemeler - Bertnard Russell . Daha giriş kısmından beni bu kadar etkilediyse bir kitap bilemiyorum artık bitişine kadar neler okurum . Çünkü ciddi anlamda bazı şeyleri sorguluyor , özellikle de sorgulaması zor olan konuları .. örneğin inançlarımız .. Bir de bu aralar mitolojiye taktım kafayı , yani efsanelere çok takılmıyorum ben , olmuştur olmamıştır , o kısmıyla ilgilenmiyorum . Beni çeken tarafı çoğu kelimenin kökeninin mitolojiden gelmiş olması . Örneğin panik , atlas , nimf ..


Neyse bugünlük bu kadar olsun o zaman çünkü daha yıldız tozu nu hazırlıcam , ve turuncu plak ı dinlerken hotlist güncellemem gerek , ve bir de 12 de sponge bob başlıcak onu izlicem Çünkü bugünlerde beni en çok güldüren şey o =)


Son bir şey , bugün bana söven arkadaş demiş ki yazdıkların çok fantastik falan? aslında hem anladım hem anlamadım . birincisi sanırım o arkadaş fantastik kelimesinin anlamını bilmiyordu zira ben burda gerçek olmayan bir şey yazmıyorum zaten . Bir de bence hikaye anlatmak önemli bir şey , yani bu hikaye herşey olabilir , okuduğunuz bir şey , ya da yaşadığınız .. Önemli olan onu anlatış şeklinizdir , ve anlatış şekliniz aslında biraz da daha önce okuduklarınıza bağlıdır. Örneğin başka biri 'sabah 9 da uyandım ' şeklinde yazmaya başlarken ben o konuda dahi moğolistanlı doktorumdan bile bahsediyorum . Zaten bu blogdan sanırım zevk almanızın en önemli nedeni bu . .

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...