Thursday, September 18, 2008

Nabokov 'u bilmeyen profesör =(

Ağrımın 3. gününün gecesi , yani bu şu demek ağrım geçmek üzere ve ardından gelecek enerji patlamasıyla yine odamdan başlamak üzere tüm evi temizlicem =)

Yeni öğretim döneminin ilk haftasındayız , ve ders programımı nerdeyse 5 kere değiştirdim ve her seferinde danışmanıma onaylattım , nedense.. o yüzden daha dönem başlamadan benden nefret etmeye başladı garanti.

Geçenlerde şu ingiliz kilisesinin darwinden özürü hikayesini paylaşmak için Evrim dersini veren hocamın yanına gittim . Ama odasında başka biri vardı , beklemem gerektiğini söyledi . Ben de beklerken odadaki duvarlara baktım . İlginç bir sürü şeyin yanında tabiki ilgimi kelebek koleksiyonu çekti.. "Hocam bu kelebekleri siz mi yaklıyorsunuz ?"
"evet :)"
" nasıl kanatlarına hiç zarar vermedem yakalayabiliyorsunuz?"
" meslek sırrı"
..peki öyle olsun derken aklıma ünlü Lolita nın yazarı Vladimir Nabokov un da kelebek koleksiyoncusu olduğu geldi . ve hocamlar aralarında ortak bir nokta bulduğumdan kendisine Nabokov u hatırlattım . Ama hocam öyle birini tanımadığını söyledi , en ünlü kitabının Lolita olduğunu söyleyerek hatırlatmaya çalışırken öyle şeylerle işi olmayacağını ekledi . ve ben de büyük bir hayal kırıklığı yarattı . Hocam profesördü. Ne düşünmem gerektiğini bilemedim ..

"sometimes the smartest people have the most to learn "

tam olarak az önce anlattığım konuyla ilgili olan bu cümle aslında "smart people" isimli filmin afişinden .. bugün seyrettim , ve beğendim ..

bu arada etoloji isimli dersim için bir hayvan bulup onu gözlemlemem lazım , cennet papağanı almayı düşündüm ama şimdi ona ayıracak param yok o yüzden ben de Erhan ın kedisi İffet i gözlemlicem =) tabi henüz bunu Erhan a söylemedim ..


günün ve hatta bu günlerin şarkısııı ...

Scotty Emerick 'ten i CaNt TaKe YoU AnYWhErE


No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...