Thursday, September 25, 2008

keşke...


Bana öyle bakma , çocukluğumu hatırlıyorum..Bütün gün bahçede oyun oynadığım , sonra akşam yorgun düşerek annemin dizinde uyuya kaldığım günleri...Hastalandığımda babamın elinden tutup hasteneye gitmelerimizi , ne kadar korksam bile o elin beni herşeyden koruyacağını anladığım günleri...Dizlerimden yaraların geçmediği çocukluğumu hatırlıyorum , bana öyle bakma...
Dışına taşırmadan boyamaya çalıştığım kitapları , her zaman diğer renklerin yanında en çabuk biten pembe renkli pastel boyamı , en çok sevdiğim mavi etekli dondurma resimli elbisemi ...Annem işe gittiğinde odasına dalıp karıştırdığım makyaj malzemelerini, topuklu ayakkabılarını , üstünde zıp zıp zıpladığım iki kişilik yatağını...
Babamın aldığı 10 toplu dondurmayı hatırlıyorum unutmak mümkün mü:)
sadece hatırlamakda değil ki özlüyorum aslında ..
çocuk olsaydık tekrar sen benim sadece saçımı çekseydin canımı acıtmak için..bende ağlasaydım gözümden akmayan yaşlarla ..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...