Wednesday, September 3, 2008

izleyin , izlettirin :))

Bu filme niye bu kadar taktım bilmiyorum ama kaç kere izledim kim bilir. Filminin olduğunu öğrenmeden önce kitabını da okumuştum (Nick Hornby) . ve kitaptan sonra "bunu bütün erkeklerin okuması lazım " diyordum hep, tavsiye falan da ettim. Ama tabi çevremde pek kitap okuru erkek olmayınca tavsiyem dikkate alınmadı . Ben de filmini tavsiye etmeye başladım şimdi.
Deniz , niye sevdin bu filmi bu kadar , nedir yani filmin olayı ? derseniz eğer..
Hımmm .. öncelikle başrol oyuncusu çok başarılı bence , ve filmde devamlı kameraya dönüp benimle yani aslında kendiyle konuşması sanki bende filme dahilmişim gibi hissettirdi. Filmde devamlı bişeylerin Top 5 listesi yapılıyor , ve filmden sonra bu alışkanlık bana da geçti , herşeyin top 5 ini yapmaya başladım bu bir açıdan önemlilik listeniz oluşturmanıza yardımcı oluyor. ve evet filmin vurucu cümlesi sonlarına doğru John Cusack ın cafe de otururken , yine kameraya bi takım düşüncelerini açıklarken 'fantezi 'lerle ilgili olandı . Kesinlikle! tabiki söylemicem burda .
Son olarak da film de çok fazla 80 'lerin albüm - şarkıcı isimleri geçiyor .. Her izlediğimde diyorum ki bunları bi not alsam aslında ben iyi olur :)

ve filmi nihai sonuca çıkıyor , yani çıkması gerekene , yani normal hayatta olması gerekene ;)

"a comedy about fear of commitment ,
hating your job , falling in love and
other pop favorites."

1 comment:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...