Monday, September 29, 2008

günlerden noodle ..


Dün ablam burdaydı , ve değişiklik olsun diye noodle yemeye gittik , yani bizim bildiğimiz eriştenin Çin usulü hazırlanmışı . Kendisi yukarda görüldüğü üzere bariz solucana benziyor , ama ben solucandan iğrenmem , ama kokusu da pek hoş değildi , ve hatta tadı da . Fotoğrafta sırıttığıma bakmayın sonunda yiyemedik ikimizde =) yani tabiki kültürel farklılıklara açık bir insanım ama sanırım damak zevkim bu farklılığı kabullenmekte zorluk çekiyor ..
Dün kitapçı dolaştık ablamla bol bol . ve tabiki yine adımlar kitabevine uğradık .. (bizim sokaktaki 4 katlı kitapçı -kitaplarımı her daim aldığım yer ) konu nerden geldi bilmiyorum ama ellerinde kayıtlar olduğunu bildiğim için o güna kadar aldığım kitap sayısını öğrenmek istedim .. ve elime şöyle bilgiler geçti..
Adımlardan kitap aldığım ilk tarih : 26 Nisan 2006
İlk aldığım kitap : Veronika ölmek istiyor
Toplam alınan kitap sayısı : 94
Toplam harcanan para .. 1.250 TL =)
Ben de bu sayıları duyunca kendimi takdir ettim :) ve yarın ilk iş evdeki kitapları düzenlemek , eski listeye yeni kitapları eklemek .. Kitapları düzenlerken hep aklıma Amos Oz un Aşk ve Karanlık tan bir bölüm geliyor ... Eğlenceli bir kitap , tabiki eğlenceden çok daha fazlası var içinde , ama ağır konuları bir çocuğun gözünden anlattığı için acılar daha hafif geliyor belkide..
Şu ara Gülderen'in tavsiyesi üzerine "Bin Muhteşem Güneş"i okuyorum , daha kitap beni içine alamadı bakalım , devam ediyoruz. Gün ise kitap okumak için birebir , soğuk ..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...