Tuesday, September 2, 2008

günlerden earth angel ... ?

Uzun zamandır böyle dinlenme imkanı bulamamıştım ben de bi sinema keyfi yaptım kendime , ama daha bitmedi tabi . Bir kaç film daha izlemek lazım .. İlk film Merhaba dünyalı isimli 2007 yapımı bir komediydi dicem , olmayacak çünkü nerdeyse ağlıyordum bir bölümünde ama aslında bu durum filmle ilgili değil , benim içinde olduğum dönemle ilgili . Yani filmde köpek öldü sadece ve ben gözyaşlarımı zor tuttum ama nedense hayvanların ölümü beni insanlarınkinden daha çok etkiler yani filmde başroldeki adam ölseydi o kadar üzülmezdim dicem o da yalan olucak çünkü başrolde John cusack vardı , ben sevmeye başladım bu adamı High Fidelity filminden sonra . ve kendisi bana bir arkadaşımı anımsatıyor ama bunun konumuzla bi ilgisi yok .
Ama film güzeldi , evlat edinmeyle alakalıydı , ve ben de bu konuyla ilgileniyorum aslında , yani merak ediyorum , ben yapabilir miydim acaba ? filmdeki de güzel bir örnekti.

İçimden devamlı ruhidiiiiir benim adııım , hiç çıkamaam eviiimden şarkısını söylemek ve hiç evden çıkmamak geliyor . Sanırım dışarda olup bitenden sıkıldım , sanırım kitapların ve filmlerin beni olduğum andan ve zamandan uzaklaştırması bir süredir beni dışardaki olaylardan ve insanlardan daha çok tatmin ediyor . Bilemiyorum .. bildiğim tek şey evde tek başımayken iyi hissediyorum .. Tabiki özlüyorum arada bazı insanları , keşke burda olsaydı dediğim , oturup bi kahve içip muhabbet etmeyi özlediğim çok insan var .. ama o güzel anlarında hep bi sonu var ya işte , nasıl olsa yine o an gelicek diyorum , gidecek diyorum sonra kendime soruyorum ben hiç gitmiyor muyum ? yani kimsenin hayatından ? ben niye bu kadar sabitim ? sorularım size değil kendime tabiki. Mesela bi e posta bekliyorum diyelim , gelenleri kontrol etmek için açılmasını beklerken aklımdan film şeridi şeklinde .. e postanın gelmiş olabileceği , içinde yazanların istediğim gibi olabileceği , herşeyin istediğim gibi gelişebileceği .... ya da tam tersi geçiyor ve bu kaç saniye de oluyorsa artık ölüme kadar gidiyor , ve e posta açılana kadar ben şu sonuca varmış oluyorum --> nasıl olsa herşeyin bir sonu var gelen ya da gelmeyen e posta da ne yazarsa yazsın ..
Bu da bana pek iyi hissettirmiyor..

Bazen sırf dinlediğim müziklerin bi anlamı olması için , onlardan daha fazla zevk alabilmem için hayatımda biri olsun istiyorum . ki boşa çalmayayım şu şarkıları , şu güzelim şarkılarıı :)

Bugün mesela Eart Angel çok güzel geldi kulağıma .. /
Aaron Neville - Earth Angel / Geleceğe dönüş soundtrack

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...