Tuesday, September 30, 2008

günlerden bayram ...

Bugün bayram , ama ben gitmedim hiç bir yere , gidemedim desek daha doğru olur . Yalnız bir bayram geçiriyorum . Aslında bayramlara karşı özel bi ilgim yoktur , yani herkesin bayramını kutlamak için falan uğraşmam , ama yalnız kalınca nedense biraz üzüldüm .. Evdekilerin bayramlarını falan kutladım .. babaannemle konuştum .. ve babaannem zor duyar , o yüzden verilmesi gerek cevapları ezberlemiş babaannem.. şöyle ki ,
ben - merhaba babannecim
babaanne- iyiyim kızım sen nasılsın
ben - iyiyim babannecim , sen nasılsın?
babaanne - senin de bayramın kutlu olsun , hadi bak babanı veriyorum
:S

güzel güzel giyindim , dışarı çıktım .. elimden gelidğince çok dükkana girdim , çünkü 'iyi bayramlar' demek istedim ve bana da 'iyi bayramlar 'densin .. sonra çiçekçiden saksı çiçeği aldım penceremin önüne koymak için ..
Yarın yurt dışından bir arkadaşım geliyor , kendisiyle ilgilenmem gerek .. ama bu konu hakkın da daha fazla konuşmak istemiyorum , çünkü ileriki günlerde zaten yazarım ..
Peki size bi soru , insan herşeyi önce kendi için mi yapar? Eğer evetse cevap , o zaman hepimiz bencil mi oluyoruz? ya da çıkarcı .. bilmem .. değil heralde .. yani en önemli kişi kendimiz olmalıyız evt . Kendimiz için yapıyoruz önce.. ben bu sonuca çıktım , sizi bilmiyorum .. sagol ablacım .

iyi bayramlar ..

p.s. definitely , maybe adında bir film izledim , tavsiye etmem , sevmedim .

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...