Saturday, August 30, 2008

yine aynı dönem ..

Kendimi corpse bride gibi hissettim bugün , ama neden diye sormayın zira mantıklı bir sebebi yok ama öyle .. ve ikinci bölümünü izlemediğim için ne olduğunu merak ettim filmin sonunda..

Yine aynı dönemdeyiz , susuyoruz .. böyle böyle bitmiyor mu zaten hayat ? Hadi şimdi sen git , biraz da seni özliyim .. sonra susalım yine , güzel cümleler kalsın içimde , içinde .. söylenmedikten sonra da zaten hiç bi faydası yok bize o cümlelerin .. sen istedin , veya sen de istedin desem .. cümleler çürüsün içimizde .. yarın ölmeyeceğimizden de o kadar eminiz ki artık kim ilk adımı atarsa .. yine de yarın bi gün , biz susarken ben yanlışlıkla ölürsem falan kusuruma bakma , ya da bakmayın .. zira sana susmuyorum bir tek ya da benim hayatımda böyle susan bir grup var , paylaşmak istemeyen ya da benimle paylaşmak istemeyen .. aradığım yerde bulamadığım .. dolayısıyla güvenemediğim .. sadece istedikleri zaman dilimlerinde görülebilen , diğer zamanlarda ulaşamadığım ..

O yüzden bundan sonra beni her zaman bıraktığınız yerde bulamazsanız , şaşırmayın .. söz vermiyim , yarın ölebilirim ..
Ben elimde pandora nın kutusu , öylece oturur beklerim , ama açmam merak etmeyin ..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...