Thursday, August 21, 2008

tatil hakkımı kullanmak istiyoruum :)


Artık izninizle ben bi tatil yapıyım :) Yaz uzun ve zordu bu sefer . Yorgunluğu geçtim ama yapmak istediğim ve normal zamanda hep yaptığım şeylere zaman ayıramamak canımı sıkmadı desem yalan olur .. Ben sadece oturup derslerine çalışacak bi insan değilim hiç bir zamanda böyle olmak istemedim zaten ..O yüzden tatilde okunacak kitaplar , izlenecek filmler , gidilecek-görülecek yerler , üzerine yazılacak yazılar .. beni bekliyor ..
Ve sanırım bu boşlukta ilerde ne yapmak istediğim konusunda uzun uzun düşünmeliyim . Hala karar vermedin mi ? diye gözlerini aça aça soran insanlara ise verecek bir cevabım yok ..
Bozcaada , Gelibolu , boğaz , troy , asos ... beni bekler .. Benimse daha fazla beklemeye tahammülüm yok :)
herkese iyi tatiller ..

1 comment:

eni said...

iyi tatiller sana da:)

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...