Wednesday, August 6, 2008

ben yapamıyorum siz nasıl yapıyorsunuz?

her daim mutlu gözüken insanlara bayılıyorum , özeniyorum ve hatta kıskanıyorum .. ama sanmıyorum onlarda her zaman mutlu olsunlar , yok öyle bişey .. sadece öyle gözüküyorlar bu bir dayanıklılık belirtisi midir ? yoksa güvensizliğin bir ürünü mü?
bilemiyorum , tek bildiğim benim asla öyle olamayacağım .

3 günlük baş ağrım bitti , dün gece artık acısını çıkarta çıkarta çekti gitti.. böyle zamanlarda ömrümden ömür gidiyor diyorum soranlara , bilmem ki ne anlıyorlar söylediğimden .. ben diyorum ki ömrümden ömür gidiyor?? "hımm .." şeklinde bir cevabı haketmiyor çektiğim acı ..

aslında içimden çok şey yazmak geldi ama şu an farkettimde hepsi birilerini şikayet etmek üzerine kurulu .. o yüzden vazgeçtim .

ama güzel bişeyden bahsetmem gerekirse eğer , dün çocuklar için maske yaptık , pazarda ziyarete gidicez , fotoğraflarını çekicem . e tabi bide öpücem onları .
:)

2 comments:

eni said...

itiraf ediyorum bende hep kıskanmışımdır (iyi anlamda9 bu insanları.hele bir kız arkadaşım vardı hep gamsızmış gibi davranıyordu.ona bakarak 1 şeyler öğrenmeye çalışmıştım ama:)

ayniharflerlefarklicumleler said...

:) o da bişeydir . ;)

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...