Friday, July 4, 2008

sizin de canınız yanıyor mu?

Odamdayım , Eskişehir'de..

Kaldığım evin odasında.. gazete okuyorum ..

Dışımda bir dünya var , insanlar .. ülkem.. ülkeler.. ve hatta okyanuslar..

Ben sadece bir noktayım bunların ortasında.. ama o nokta olmazsa , ne okyanuslar oluyor , ne ülkeler , ne de odam ..

Ümit ,dediğine çıkıyorum bende ben varsam herkes var , ben yoksam..


O yüzden ben bugünlerde en çok ben VAR ım ! demek istiyorum . Ben DE VARIM !.


Sizinde canınız sıkılmıyor mu okuduklarınıza ? ve hatta daha da fazlası canınız yanmıyor mu? bir şeyler yapmak isteyipte yine kendinizi otururken bulduğunuzda kendinize kızıp sinirlenmiyor musunuz benim gibi? bugünlerde sinirlenecek o kadar çok şey var ki..

Gülümsememin ucuna bi şey geldi yerleşti , onu farkettim bugün . O hiç de iyi bişey değil . Sanki benim gülümsememi engelleyn bir şey , sanki ben gülümsedikçe batarak canımı atıyor ve bana aslında 'ağlanacak ' durumda olduğumuzu hatırlatıyor..

Son kalede suçlanıyor şimdi , son kaleye de güvenimiz kalmasın isteniyor . Ama işte bu o kadar kolay değil .

Okuyorum ben .. şu anda elimden pek bişey gelmiyor .. gücüm yok belki ,belki ..lazım olan diğer şeyler de yok .. ama her şeyi tüm savaşları bile yöneten bir şey var ben de de..

bir kalp ..

her gün bir parçası daha kopuyor , gitgide kırılıyor .. içimden gülmek gelmiyor , gülsemde artık gülmek bile iyi hissettirmiyor..


ya siz gülebiliyor musunuz?


ya kalbiniz?


sizinde canınız yanıyor mu?
...

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...