Wednesday, July 30, 2008

NOT all jokers are funny


evet bi ara ben de çok ciddileşmiştim ve Batman in ruh halimi düzelteceğine hayatta inanmazdım .
aslında çocuklar için bi hayal ürünü olarak geliştirilmiş yarasa adamın artı 13 yaş grubu arası filmlere dahil olması kendi içinde bir çelişki yaratmış ama bunu bi kenara koyarsak mutlaka gidiin görüün !
onun dışında batman seni nasıl o ruh halinden çıkarmış olabilir ki ? diyenler olabilir, aslında o değil , bana yardımcı olan joker di. Kendime neden bu kadar ciddi sin ? sorusunu sormama neden oldu ..
ve cevabım yoktu !
işte o anda gülümsemeye başladım , bunun için bi bıçakla ağzımın yanlarını kesmeye gerek kalmadan .
:)
şimdi size sorsam Neden ? ..bu kadar ciddi siniz? ..hem de hayat sizle böylesine dalga geçerken :)

1 comment:

Cihan said...

Acaba doğru nedir? Kime göre neye göre? Evet joker yanlış yollarla yapıyordu, ama doğru değilmiydi düşündükleri? "Plan yapmadım." demesine rağmen nasıldı bu kadar zekice işler..Bu kadar düzeni bozan, bu kadar kendini "aptalca" hissettiren..

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...