Wednesday, July 16, 2008

günlerden Temmuz


Ben burda başka ülkelere gitme hayali kurarken sen havaalanına gidip ilk havalanan uçağa bineceğini söylüyorsun , sadece ordan uzaklaşmak için ? sadece 5 gün için? sadece kafan bozuk olduğu için ? Pardon ama sen benle dalga mı geçiyorsun ?

sorunlarımız bile o kadar uzak ki...

Bu hafta yıldız tozu nda Billie Holiday var , ben henüz 'holiday' yapamasamda bu yaz:P

Billie Holiday parçalarını dinlerken çok iyi bi tanesine rastladım , ve saklıyorum kendisini kötü zamanlara .. siz de yapar mısınız öyle .. bazı şarkıların zamanları vardır ve o zamanlara kadar saklanması gerekir , mesela bu bahsettiğim şarkı hani bazen sabah uykuları insana haram olduğunda mide ağrısından dolayı uyandığında erken kalkar ve yapacak hiç birşey olmadığını , konuşacak hiçkimsenin olmadığını farkedip yorganın altına tekrar girip orda kaybolmak ister .. işte o zamanlarda yorganın altında çalması gereken bi şarkı --> Billie Holiday'den Goodmorning Heartache ..


Bu şarkı çalmalı ki sizde hüngür hüngür ağlayabilesiniz , ama kimseler duymadan ..




4 comments:

ece said...

bu pazarı sabırsızlıkla beklemekteyim bu durumda.. internetine kavuşup upuzun yazılar yazmanı da =)

ayniharflerlefarklicumleler said...

tesekkur ederim :) uamrım en kısa zamanda:) eceee sen istanbuldaki ece sin dimi :))

ece said...

evet canım ay sonunda istanbula gelmeni bekleyen ece =)

ayniharflerlefarklicumleler said...

canıım :) gelemedim cunku param kalmadım :( insallah gelicem

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...