Sunday, July 13, 2008

günlerden kendimi derse verdiğim gün ..

radyodayım ..
bir yıldız tozu programının daha sonuna geldik.. haftaya aynı saatte..:))
bu arada pink martini vardı programda , e onlar süper bir grupmuş , neden kimse bunu söylemedi bana daha önce ? süperlermiş hatta çok tatlılar .. muzikleri yani .. lilly mesela ..
lilly-lilly-lilly stay !

sabahtan beri ders çalışıyorum . kendimi derse vurdum .. çalıştığım konuda döllenme .. yoğun istek üzerine yumurta ve spermin organizasyonunu anlatabilirim ve evet döllenmeyide .. hı-hı evet leylekler:)

çoook özür dilemek istediğim bi insan var ama :( özürün hiç bi faydası yok .. ben daha dibimdeki bi insan üzerinde etki yaratamazken thailand da bi insanın nasıl ruh halini bu kadar etkileyebiliyorum .. bu ayrı bi başarı ? başarı?

yayına dönmek lazım..

edit: evde 'geçici' bi süreliğine internetim yok , aslında bi süre böylesi iyi , dolayısıyla üzerine düşünülmüş bi de taşınılmış yazılar yazamıyorum bloguma ' şimdilik' zaten kimin umrundaki ?
benim :)

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...