Tuesday, July 22, 2008

günlerden günlük..

Bu blog gitgide günlük halinimi almaya başlıyor yoksa ben mi yanlış anlıyorum ? ikinci soru eğer dediğim gibi oluyorsa bu durumdan şikayetçi olan var mı?
böyle olmasının tek nedeni evimde internetin olmayışı .

dün eroin güncesi adlı ( evet biliyorum mutlaka sende okudun) kitabı okudum . hep de dışarda olduğum için devamlı elimde gezindi ama bitti tabi .. keşke bitmeseydi keşke öyle bi kitap hiç olmasaydı , ya da yazılmasına gerek kalmasaydı ...
ve kitabı her gören aaaa ben de okudum onuu dedi . en az 5 kişi . ve bu çok can sıkıcıydı . çünkü elimdeki kitap çok daha farklı bir tür olsaydı anlardım hatta takdir ederdim , hadi ya ne düşünüyorsun peki kitap hakkında falan bile derdim . ama bu kitap söz konusu olunca bu soruların hepsi anlamsızlaştı .. sorabileceğim tek soru kaldı . sen de benim kadar üzüldüldün mü??


üzülmek ne işe yarar?

üzülmek yani , kendini yerden yere atmak , her an ağlamaya hazır sulu gözlerle ortada dolaşmak , melankolik olmak , kendini slow müziklere vermek , düşünmek , düşündükçe düşünmek , sonu olmayan şeyleri düşünmek .. çook zaman geçirdim böyle . salya sümük olup yorgan altından çıkmadığım zamanlarda geldi , bir haftayı xanax içerek ve sadece uyuyarak geçirdiğim günlerde . ve o bitkin şekilde günler berbat öyle geçerken kimse gelip bana 'aaa evet sen çok acı çekmişsin al sana bu madalya ! ' demedi. Kimse bana kaybettiğim zamanlara karşılık zaman da hediye etmedi . Bana kalan tek şey ıslak mendillerim oldu . ki memlekette küresel ısınmanında olduğunu düşünürsek hiç gerek yok böyle boş yere kağıtları ziyan etmeye falan ..

O yüzdendir ki hiiç gerek yok öyle modlara girmeye , ve çıkmak girmekten daha zor olduğuna göre evet evet , ben büyümüşüm ya :)

radyodayım , bugün için bir parça.. Nil 'den ...BU MU DUR?

..MoDeRn zAmAnLaRdA AşK YoRuLmUşMuDuR? :)

hayatım bir filmse eğer soundtrack Nil'den olsuun ..

No comments:

Camdan mezbahalar *

Bu yazıda hayvanlara yapılan işkencelerin videosunu neden izlemediğinizi ve neden izlemeniz gerektiğini yazıcam. " Kaz tüyünün n...